Pilates Reformer

Pilates Reformer

Reformer pilates egzersizleri ve hareketlerinin temel amacı; vücudun esnemesini sağlamak, tüm kas gruplarını harekete geçirmek, denge merkezini düzetmek ve yağ yakımını kolaylaştırmaktır. Ayrıca kas, eklem ve sırt ağrılarını azaltmak; kişiye esneklik ve koordinasyon becerisi kazandırmak da amaçlanmaktadır. Bu nedenle çok yönlü ve faydalı bir egzersiz sistemidir.

 Yoga

Yoga

Yoğun olarak omurgayı çevreleyen kaslar üzerinde çalışan yoga ile omurga uzar, esner ve güçlenir; gövdenin merkezinin dayanıklılığı artar, bu da tüm bedeni ve duruşu etkiler. Düzenli yoga ile kas tonusu ve güç artar, sürekli sandalye ve koltukta oturmanın zayıflattığı kaslar uyanmaya başlar; sırt ve kök kaslar güçlendikçe, hem yoga pozları içinde hiza, hem de günlük yaşamdaki duruş dönüşmeye başlar.

Pilates ve Yoga Grup Dersleri

Grup yoga ve pilates dersini diğer yoga ve pilates derslerinden ayıran en önemli özellik grupça hareket etmenin sağladığı motivasyon ve enerjidir. Aile, işyeri ve arkadaş çevrenizden kişiler ile kendi grubunuzu oluşturmak daha samimi ve sıcak bir ortam sağlar. Ayrıca diğer pilates ve yoga derslerine göre daha ekonomiktir.

Meditasyon

Bir yoga uzmanı ya da mistik olmanıza gerek yok. Derin derin nefes alın ve biraz oturup farkındalığı deneyin… Farkındalıktan kastımız aslında açık bir zihinle kendinin ve çevrenin farkında olma halidir. Meditasyon deyince aklınıza yalnızca Budist rahipler veya lotus oturuşu geliyorsa tekrar düşünün, biraz farkındalık meditasyonu aslında stres dolu şehir hayatı yaşayan herkesin ihtiyacı olan, kolay ve etkileri muazzam bir pratiktir..

Bire bir Özel Dersleri

Birebirözel dersi ile daha hızlı, daha anlaşılır ve temelleri daha sağlam bir düzene sahip olursunuz. Eğitmeniniz ile kuracağınız bağ ve eğitmeninizin tüm gelişiminizi gözetleyebilmesi sahip olacağınız özel rutininizin kalitesini doğrudan etkiler. Hem öğrenme süreci daha hızlı gerçekleşir hem de yapılan hareketler daha doğru olur. Birebir özel derste hareket serileri ve zorluk dereceleri öğrencinin seviyesine göre özel belirlenir.

Hamile Pilatesi

Normal pilateste ağırlık noktası karın bölgesi iken hamile pilatesinde pelvik bölgesidir. Hamilelik döneminde omurgaya dönük egzersizlerden yararlanılır. Bebek sebebiyle vücudun ağırlık merkezi değişir ve uterus her gün daha da büyüdüğü için belde bir boşluk meydana gelir. Bu boşluk ile birlikte karın daha da öne doğru ilerlediğinde omurga bozulur. Hamile pilatesi ile bu bozulmaların önüne geçmek ve postürün bozulmamasını sağlamak amaçlanır.